Онлайн-навчання

Курс Email-маркетинг

Основи створення якісних оголошень з дотриманням етикету e-mail-розсилок. Це навчання Email маркетингу онлайн не пройде непомітно.

КОЛИ

Старт

Йде набір на курс

СКІЛЬКИ

8 занять

2-3 рази на тиждень

З 19:00 до 22:00

ЦІНА

7350 UAH

5500 UAH

Доступна оплата частинами

Доступна оплата частинами

Як відбувається процес навчання
Email-маркетинг з нуля?

Програма курсу

Вебінар

Ми ведемо стрім аудиторного заняття, до якого ти доєднуєшся. Офлайн та онлайн групи проходять базовий курс Email-маркетинг онлайн в одному ритмі, що відкриває можливості для нетворкінгу.

Домашні завдання

Онлайн курси Email-маркетинг передбачають домашнє завдання за пройденою темою. Воно допоможе закріпити матеріал та отримати практичний досвід.

Робота з ментором

Ментор консультує студентів з приводу виконання домашніх завдань, а також супроводжує групу впродовж занять та в позаурочний час.

Ефективний формат

Жодних додаткових переїздів, заторів та запізнень — ти приєднуєшся до стріму офлайн-заняття з будь-якої зручної для тебе локації та з будь-якого пристрою. Навіть якщо ти пропустив одну з лекцій — завжди можна подивитися запис уроку в особистому кабінеті. Актуальні програми навчання.

Після проходження курсу ти зможеш:

Про працевлаштування

Аналізувати інструменти email маркетингу і створювати листи для розсилки

Перетворювати відвідувачів сайту в передплатників, а потім клієнтів

Створювати автоматичні сценарії листів (тригери)

Аналізувати і розуміти основні показники ефективності email розсилок

Формувати ефективну команду для запуску email розсилок

Про працевлаштування

Після закінчення курсу ти зможеш:

Як проходять онлайн курси Email-маркетинг з нуля?

Дистанційний формат онлайн-навчання

Навчання Email-маркетинг з нуля онлайн проходить в онлайн-режимі. У тебе з’явиться чудова можливість для нетворкінгу як з викладачами, так і з іншими студентами. Забудь про виснажливі поїздки — просто обирай курс Email-маркетинг з нуля, запускай стрим у призначений час зі зручного місця, та будь-якого девайсу.

Інтерактивний курс з акцентом на практику

Кожен розробник чи менеджер в IT-сфері повинен володіти практичним досвідом. Команда ITEA допоможе тобі в цьому! Навчальний план, на якому базується початковий курс Email-маркетинг онлайн, містить цікавий теоретичний матеріал, який ефективно закріплюється практичними завданнями для розробки оптимальної системи управління проектами.

Міні-групи до 15 людей

Для комфортного вивчення особливостей роботи ми збираємо студентів у невеликі групи. Такий підхід дуже зручний як для учнів, так і для викладачів, які проводять базове навчання Email-маркетинг. Кожен отримує необхідну кількість уваги коуча та може пропрацьовувати складні моменти програми під його керівництвом.

Стажування

Кар’єрний центр ITEA допоможе тобі пройти стажування в крутих компаніях, які співпрацюють з нами через портал JunGo. Щоб полегшити пошук роботи, ми зареєструємо тебе на цьому ресурсі після завершення курсу. Ти можеш знайти місце, де отримаєш ще більше досвіду й де не будуть вимагати програмування.

Стати Email-маркетологом?
Разом з ITEA!

Опануй нову професію та отримай нові переваги працевлаштування у Digital сфері.

*За даними Unisender.



Записатися на курс

Junior

1 рік
$600+

Middle

3 роки
$848+

Senior

від 4 років
$1498+
Записатися на курс

Програма курсу:

1. Вступ в e-mail-маркетинг
  • Навіщо бізнесу потрібен e-mail-маркетинг
  • Вибір сервісу розсилок
  • Як не потрапити в спам?
  • Яку розсилку вибрати: ручну або автоматичну?
2. Збір бази для розсилки
  • Де взяти підписників
  • Інструменти збору підписників і сервіси
  • Перетворюємо відвідувачів сайту в підписників
  • Як отримати підписників з офлайн каналів
  • Види форм підписок і де їх розміщувати
  • Що таке лід магніт і як з ним працювати
  • Як проводити правильні експерименти при зборі контактів на сайті
3. Сегментація: відправляємо правильні листи правильним людям
  • Навіщо сегментувати базу контактів і які є підходи
  • Як сегментація впливає на збільшення продажів
  • Сегментація в сервісі розсилок і як її організувати
  • Стратегія розвитку сегментів від передплатника до клієнта
4. Типи листів для розсилок
  • Welcome серія
  • Промо розсилки: знижки, акції, розпродажі
  • Листи після здійснення покупки
  • Тригерні листи
  • Листи для реанімації клієнтів
5. Покрокове створення листа
  • Чому шаблон листа повинен повторювати стиль сайту: логотип, кольори, меню
  • Що таке Preheader і навіщо він потрібен?
  • Спеціальні символи в темі листа —  чи потрібно їх використовувати
  • Хороша тема листа: якою вона має бути?
  • Як написати текст продаючого листа?
  • Структура листа, шрифти, кольори
  • Як правильно вставляти картинки
  • Кнопки і посилання – скільки і як розміщувати
  • Як оформити footer листа
  • UTM мітки – що це і навіщо вони потрібні
  • Чи потрібно відправляти тестові листи
  • Відправка листа
6. Створюємо автоматичні сценарії листів
  • Робота з відвідувачами, які зробили замовлення, але не оплатили
  • Робота з клієнтами, які поклали товар у кошик, але не оформили замовлення (інтернет-магазини)
  • Робота з постійними клієнтами – повторні продажі
  • Мультиканального сценарії: e-mail, смс, вайбер, пуш-повідомлення
7. Аналіз ефективності розсилок
  • Основні показники ефективності e-mail-розсилок: open rate, click rate, CTR та доставлюваність листів
  • Звіти в системах відправки розсилок
  • Дані Google Analytics
8. Команда для запуску e-mail-розсилок
  • Хто повинен займатися e-mail-маркетингом
  • Чи потрібно залучати до роботи програмістів
  • Копірайтер і дизайнер – а чи потрібні вони
  • Де взяти наповнення листи (пропозиція, акція, знижка)
  • Як правильно вести переговори із зацікавленими особами і керівництвом
  • Які KPI ставити в своїй роботі

Встигни забронювати своє місце в групі

Якщо після першого заняття ти відчуєш, що цей курс не для тебе (наприклад, не підходить за складністю), то ми повернемо гроші.

Тобі можуть підійти ці IT-курси онлайн:
Розклад курсів

Вибирай IT-курси суміжного напряму, щоб розширити свої компетенції і підвищити свою конкурентноспроможність.

ЗНИЖКА -25%

Курс SEO (Пошукова оптимізація та просування)

Ти навчишся розробляти комплексну стратегію по SEO просуванню і вивчиш необхідні для цього інструменти.
Старт
Йде набір на курс
Тривалість курсу
10 занять
ЗНИЖКА -25%

Курс Контекстна реклама (Google Ads)

Курс дозволить отримати фундаментальні для новачків знання ефективного управління рекламним бюджетом, прицільного таргетингу, глибокої аналітики та подальшої оптимізації рекламних кампаній.
Старт
Йде набір на курс
Тривалість курсу
8 занять
ЗНИЖКА -25%

Курс SMM (Social Media Marketing)

Курс на прикладі Facebook та Instagram навчить використовувати соціальні мережі для просування продукту
Старт
Йде набір на курс
Тривалість курсу
10 занять
ЗНИЖКА -25%

Курс Creative & Copywriting

Ти опануєш техніки створення ідей та розберешся з тим, як перетворювати ідеї на креативний рекламний продукт, зокрема в тексти.
Старт
Йде набір на курс
Тривалість курсу
10 занять
ЗНИЖКА -25%

Курс Digital-стратегія

Ти вивчиш принципи створення стратегії просування, опануєш прийоми брендобудування, а також навчишся аналізувати цільову аудиторію та вести маркетингову політику.
Старт
Йде набір на курс
Тривалість курсу
10 занять
Відповідаємо на питання, які часто задаються
Який рівень англійської мови потрібен для працевлаштування на позицію Junior?
Рівень знання англійської мови безпосередньо залежить від вакансії. Для багатьох Junior-фахівців англійська рівня Intermediate буде перевагою, проте для деяких вакансій досить рівня Elementary.
Чи потрібно мати попередню підготовку в рамках вашого навчання?
Мінімальні вимоги вказані на сторінці кожного курсу. Найчастіше базові курси не потребують спеціальної підготовки. Для курсів поглибленого рівня досить матеріалу попереднього (базового) курсу.
Чи є вікові обмеження на проходження курсу?
Курси націлені на аудиторію віком від 18 років.
Чи буде викладач допомагати мені з вирішенням практичних завдань: давати поради, дивитися скріншоти, пояснювати те, що я не зрозумів?
Так. Викладач завжди на зв'язку, щоб направити студента і при необхідності виправити його. Викладач бере за основу власний досвід і наводить приклади з власної практики. Викладач не рухається далі по програмі, поки студенти не засвоять матеріал на потрібному рівні.
Як відбувається процес працевлаштування в ITEA після проходження курсу і отримання сертифікату?
Студенти, які набрали максимальну кількість балів в ході навчання і пройшли програму Roadmap, отримують спеціальну форму резюме, по якій ми співпрацюємо з нашими партнерами.

Ми також проводимо перевірку резюме, супровідних листів та даємо консультації, якщо виникають питання. Наш кар'єрний центр мотивує і підтримує кожного кандидата доти, поки він не вибере для себе кращу пропозицію.
Якщо я роблю паузу в навчанні (наприклад, через хворобу), чи можу я відновитися? Чи не будуть втрачені час і гроші?
Якщо ти був змушений тимчасово припинити навчання - не потрібно знову повертатися до самого початку. Ти завжди можеш продовжити з того ж місця, де зупинився. Деталі відновлення розповість наш менеджер.
Чи не буде в курсі багато теорії? Я отримаю практичні знання?
Інформація без практичного закріплення довго не тримається в пам'яті. Тому після отримання нових знань, наші студенти відразу застосовують їх на практиці.

Викладач допомагає їм впоратися з завданнями і відповідає на питання, які можуть виникнути. Тому тебе чекає практика на заняттях, у домашніх завданнях, а також при роботі з власним проектом у кінці курсу.