Онлайн-навчання

Курс Контекстна реклама (Google Ads)

Навчання Google Ads онлайн з ІТЕА дозволить отримати фундаментальні для новачків знання ефективного управління рекламним бюджетом, прицільного таргетингу, глибокої аналітики та подальшої оптимізації рекламних кампаній.

КОЛИ

Старт

Йде набір на курс

СКІЛЬКИ

8 занять

2-3 рази на тиждень

З 19:00 до 22:00

ЦІНА

4800 UAH

3600 UAH

Доступна оплата частинами

Доступна оплата частинами

Як студенти ITEA проходять навчання
Google Ads Editor з нуля

Програма курсу

Онлайн-вебінари

Базовий курс Google Ads Editor онлайн проходить дистанційно у вечірній час. На заняттях студенти та викладачі легко взаємодіють один з одним. Ти завжди зможеш отримати відповідь на запитання від викладача.

Домашні завдання

Виконання домашніх завдань - обов'язкова умова для того, щоб пройти онлайн курси Google Ads Editor. Домашні завдання націлені на закріплення пройденого матеріалу.

Робота з викладачем

Виконання домашніх завдань - обов'язкова умова для того, щоб пройти онлайн курси Google Ads Editor. Домашні завдання націлені на закріплення пройденого матеріалу.

Ефективний формат

Жодних додаткових переїздів, заторів та запізнень — ти приєднуєшся до стріму офлайн-заняття з будь-якої зручної для тебе локації та з будь-якого пристрою. Навіть якщо ти пропустив одну з лекцій — завжди можна подивитися запис уроку в особистому кабінеті.

Після проходження курсу ти зможеш:

Про працевлаштування

Планувати стратегію просування в контекстній мережі Googlе

Знижувати вартість кліку шляхом правильного добору ключових слів

Правильно аналізувати ефективність рекламних кампаній

Оптимізувати бюджети та планувати KPI

Про працевлаштування

Після закінчення курсу ти зможеш:

Онлайн курси Google Ads Editor з нуля

Дистанційний формат онлайн-навчання

Під час навчання Google Ads Editor з нуля онлайн  нового матеріалу уроки проводять в онлайн-режимі. Обираючи початковий курс Google Ads Editor онлайн, у тебе з’явиться чудова можливість для нетворкінгу як з викладачами, так і з іншими студентами. Забудь про виснажливі поїздки — просто запускай стрим у призначений час зі зручного місця, та будь-якого девайсу.

Інтерактивний курс з акцентом на практику

Кожен розробник чи менеджер в IT-сфері повинен володіти практичним досвідом. Команда ITEA допоможе тобі в цьому! Базове навчання Google Ads Editor містить цікавий теоретичний матеріал, який ефективно закріплюється практичними завданнями для розробки оптимальної системи управління проектами.

Міні-групи до 15 людей

Для комфортного вивчення особливостей роботи в напрямку Project Management ми збираємо студентів у невеликі групи. Такий підхід дуже зручний як для учнів, так і для викладачів. Кожен, хто обирає курс Google Ads Editor з нуля, отримує необхідну кількість уваги коуча та може пропрацьовувати складні моменти програми під його керівництвом.

Стажування

Кар’єрний центр ITEA допоможе тобі пройти стажування в крутих компаніях, які співпрацюють з нами через портал JunGo. Щоб полегшити пошук роботи, ми зареєструємо тебе на цьому ресурсі після завершення курсу. Ти можеш знайти місце, де отримаєш ще більше досвіду й де не будуть вимагати програмування.

Стати PPC-спеціалістом?
З ITEA!

Навчитися нової професії в digital-сфері можна легко і цікаво. Ми пропагуємо саме цей підхід в навчанні!*Дані згідно AIN. 

Записатися на курс

Junior

до 1 року досвіду
$390+

Middle

1-2 роки
$750+

Senior

2-4 роки
$1500+
Записатися на курс

Твій план навчання “від” і “до”

1. Вступ
  • Огляд можливостей і переваги контекстної реклами
  • Види контекстної реклами
  • Вибір правильної стратегії при створенні рекламної кампанії
  • Що таке контекстна реклама
  • Що таке контекстно-медійна мережа Google
2. Підготовка до запуску рекламних кампаній
  • Робота з сайтом перед запуском рекламних кампаній
  • Початок роботи з Adwords
  • Створення акаунту в Google Ads, що враховувати при первинному налаштуванні
  • Як працювати з основними показниками якості: Quality score, CTR, Landing pages
  • Секрети ціноутворення. Як платити менше та розміщуватися вище
  • Який варіант оплати реклами є найбільш вигідним
3. Підбір ключових слів
  • Типи ключових слів, типи запитів
  • Ефективна робота з планувальником ключових слів
  • Робота із семантичним ядром. Підбір ключових слів — прогноз бюджету
  • Робота із семантичним ядром. Додавання ключових слів і мінус-слів
  • Створення та налаштування рекламної кампанії в контекстно-медійній мережі Google
  • Особливості роботи в контекстно-медійної мережі. Можливості
4. Формати й типи оголошень
  • Правила створення ефективних оголошень
  • Види й типи таргетингу. Способи вибору аудиторій
  • Мінус-таргетинг, виключення місць розміщення
  • Створення та налаштування рекламної кампанії в пошуковій мережі Google
  • Групи оголошень. Тонкощі правильної розбивки на групи
5. Налаштування таргетингу просування
  • Стратегія призначення ставок
  • Правила створення ефективних оголошень
  • Динамічні пошукові оголошення. Принципи роботи
  • Робота з розширеннями
  • Динамічна вставка ключових слів
  • Використання редактору Google Ads Editor
  • Ремаркетинг у Google Ads
6. Як повторно звертатися до користувачів вашого сайту. Базові поняття
  • Правильне налаштування ремаркетингу
  • Стратегії ремаркетингу. Індивідуальний підхід до ваших відвідувачів
  • Налаштування ремаркетингу в контекстно-медійній мережі Google
  • Налаштування ремаркетингу в пошукові мережі Google
7. Google Analytics. Вебвізори
  • Основні метрики Google Analytics
  • Інтеграція даних Google Ads і Google Analytics: аудиторії, списки ремаркетингу тощо
  • Налаштування базових цілей у Google Analytics
  • Розширені сегменти
8. Основні способи оптимізації рекламних кампаній, відстежування ефективності. KPIs
  • Складання KPIs бізнесу й реклами
  • Показники трафіку
  • Формування звітів

Викладач курсу:

Команда ITEA зібрала кращих практиків: керівників, senior-фахівців і експертів з багаторічним досвідом

Анастасія Суровцева

Інтернет-маркетолог

Почала свою кар’єру маркетолога у 2014 році як PPC- та SEO-спеціаліст, є сертифікованим спеціалістом по Google Analytics та Google Ads. Отримала технічну освіту за напрямом «Комп’ютерні науки», володіє базовими знаннями HTML та CSS. Працювала як керівник SEO-відділу та надалі продовжує свою кар’єру як керівник маркетингового відділу компанії Bezdor4x4. Викладає курс «Контекстна реклама».

Має досвід роботи у тематиці весільних, бухгалтерських, консалтингових, юридичних послуг, програмування, продажу одягу, техніки, електронних сигарет, автозапчастин, детейлінгу автомобілів тощо. Легко справляється із аналізом статистичних даних, плануванням та структуризацією інформації.

Встигни забронювати своє місце в групі

Якщо після першого заняття ти відчуєш, що цей курс не для тебе (наприклад, не підходить за складністю), то ми повернемо гроші.

Тобі можуть підійти ці IT-курси онлайн:
Розклад курсів

Вибирай IT-курси суміжного напряму, щоб розширити свої компетенції і підвищити свою конкурентоспроможність.

ЗНИЖКА -25%

Курс SEO (Пошукова оптимізація та просування)

Ти навчишся розробляти комплексну стратегію по SEO просуванню і вивчиш необхідні для цього інструменти.
Старт
Йде набір на курс
Тривалість курсу
10 занять
ЗНИЖКА -25%

Курс SMM (Social Media Marketing)

Курс на прикладі Facebook та Instagram навчить використовувати соціальні мережі для просування продукту
Старт
Йде набір на курс
Тривалість курсу
10 занять
ЗНИЖКА -25%

Курс Email-маркетинг

Уроки доносять до початківців маркетологів основи створення якісних оголошень із дотриманням етикету e-mail-розсилок.
Старт
Йде набір на курс
Тривалість курсу
8 занять
ЗНИЖКА -25%

Курс Creative & Copywriting

Ти опануєш техніки створення ідей та розберешся з тим, як перетворювати ідеї на креативний рекламний продукт, зокрема в тексти.
Старт
Йде набір на курс
Тривалість курсу
10 занять
ЗНИЖКА -25%

Курс Digital-стратегія

Ти вивчиш принципи створення стратегії просування, опануєш прийоми брендобудування, а також навчишся аналізувати цільову аудиторію та вести маркетингову політику.
Старт
Йде набір на курс
Тривалість курсу
10 занять
Відповідаємо на питання, які часто задаються
Який рівень англійської мови потрібен для працевлаштування на позицію Junior?
Рівень знання англійської мови безпосередньо залежить від вакансії. Для багатьох Junior-фахівців англійська рівня Intermediate буде перевагою, проте для деяких вакансій досить рівня Elementary.
Чи потрібно мати попередню підготовку в рамках вашого навчання?
Мінімальні вимоги вказані на сторінці кожного курсу. Найчастіше базові курси не потребують спеціальної підготовки. Для курсів поглибленого рівня досить матеріалу попереднього (базового) курсу.
Чи є вікові обмеження на проходження курсу?
Курси націлені на аудиторію віком від 18 років.
Чи буде викладач допомагати мені з вирішенням практичних завдань: давати поради, дивитися скріншоти, пояснювати те, що я не зрозумів?
Так. Викладач завжди на зв'язку, щоб направити студента і при необхідності виправити його. Викладач бере за основу власний досвід і наводить приклади з власної практики. Викладач не рухається далі по програмі, поки студенти не засвоять матеріал на потрібному рівні.
Як відбувається процес працевлаштування в ITEA після проходження курсу і отримання сертифікату?
Студенти, які набрали максимальну кількість балів в ході навчання і пройшли програму професії, отримують спеціальну форму резюме, по якій ми співпрацюємо з нашими партнерами.

Ми також проводимо перевірку резюме, супровідних листів та даємо консультації, якщо виникають питання.
Якщо я роблю паузу в навчанні (наприклад, через хворобу), чи можу я відновитися? Чи не будуть втрачені час і гроші?
Якщо ти був змушений тимчасово припинити навчання - не потрібно знову повертатися до самого початку. Ти завжди можеш продовжити з того ж місця, де зупинився. Деталі відновлення розповість наш менеджер.
Чи не буде в курсі багато теорії? Я отримаю практичні знання?
Інформація без практичного закріплення довго не тримається в пам'яті. Тому після отримання нових знань, наші студенти відразу застосовують їх на практиці.

Викладач допомагає їм впоратися з завданнями і відповідає на питання, які можуть виникнути. Тому тебе чекає практика на заняттях, у домашніх завданнях, а також при роботі з власним проектом у кінці курсу.

В обработке...