Онлайн-навчання

Курс Unity3D

Стати Game developer? З ITEA!
Unity3D — курси, які дадуть змогу тобі з головою зануритись у всі особливості розробки ігор. Навчання Unity3D онлайн з ITEA передбачає практику створення сучасних ігрових проєктів для різних платформ: від ПК до мобільних телефонів.

КОЛИ

Старт

Йде набір на курс

СКІЛЬКИ

15 занять / 1.5 місяця

2-3 рази на тиждень

З 19:00 до 22:00

ЦІНА

9000 UAH

6750 UAH

Доступна оплата частинами

Можливість заморозити навчання

Доступна оплата частинами

Можливість заморозити навчання

Як проходить навчання Unity3D для профі

Програма курсу

Вебінар

Щоб отримати доступ до знань, досвіду й нетворкінгу, тобі потрібно всього лиш під’єднатися до конференції в Zoom. Поглиблений курс Unity3D онлайн містить не лише теорію, але й захопливі практичні заняття. А зручний формат зробить Unity3D-навчання максимально комфортним.

Домашнє завдання

Поки викладач щось пояснює, усе здається очевидним і простим. Але по-справжньому розвиватись можна тільки на практиці. Виконуючи домашню роботу, ти зможеш аналізувати свій рівень і знаходити прогалини в знаннях. Щоб завершити онлайн курси Unity3D з максимальною користю, рекомендуємо приділяти домашнім завданням максимум уваги.

Підтримка ментор

Нехай самостійна робота і вкрай важлива в навчанні, ми не залишимо тебе наодинці з труднощами. Домашнє завдання виявилося занадто складним? На допомогу тобі завжди прийде ментор. Він відповість на всі запитання, тому не потрібно буде витрачати час на розбір домашніх завдань упродовж вебінару.

Курсовий проект

Найважливіша та найцікавіша частина курсу, особливо ж — в ігровій розробці. Покажи, що дало тобі онлайн-навчання Unity3D та втіли нові знання в готовому проєкті. Зрозуміло, твоя курсова робота — це поки не AAA-гігант, але його можна додати в портфоліо та використовувати при працевлаштуванні.

Стати Game developer?
З ITEA!

Про працевлаштування

Персональний план розвитку

Допомога у створенні резюме та портфоліо

Інтерактивні уроки, актуальна інформація, практика та розвиток soft skills

Подальший супровід та допомога з працевлаштуванням

Про працевлаштування

Після завершення курсу Unity 3D ти зможеш:

Чому варто обрати онлайн курси
Unity3D для профі в ITEA

Усе для комфортного навчання

При належному рівні самоорганізації домашнє навчання стає ідеальним форматом. Зі свого боку ми зробимо все, щоб допомогти тобі сконцентруватися на навчальному процесі: обираємо якісне обладнання й канали зв’язку для стріму, добираємо чуйних викладачів і менторів, а також максимально продумуємо курс Unity3D для профі.

Стажування та працевлаштування

Коли ти закінчиш навчання Unity3D для профі онлайн, ми зареєструємо тебе на порталі JunGo — там зібрані пропозиції роботи від перевірених партнерів. До того ж випускники підтримують зв’язок з групою, менторами, викладачем і часто допомагають один одному в розв’язанні професійних питань.

Практичний підхід

Вивчай дійсно потрібне — жодних лекцій від теоретиків або тих, хто навчався програмування ще за Pascal. З тими, хто обрав наш поглиблений курс Unity3D онлайн, наші викладачі діляться особистим професійним досвідом працевлаштування, роботи із замовниками, розв’язання популярних питань та іншими знаннями.

Актуальні програми навчання

Компанії оновлюють як продукти, так і інструменти їхньої розробки. Unity — не виняток. Тому ми стежимо за оновленнями мов і досліджуваних технологій, щоб поглиблене навчання Unity3D охоплювало тільки те, що використовують просто зараз в IT-компаніях.

Професійне зростання?
З ITEA!

Навчання Unity3D — новий щабель твого професійного розвитку. Прокачай свої навички розробника разом з ITEA!

Записатися на курс

Junior

від 1 року досвіду
$730+

Middle

2-3 років досвіду
$1500+

Senior

від 4 років досвіду
$2000+
Записатися на курс

Онлайн-курси Unity3D: навчання поетапно

1. Основи роботи з редактором
  • Створення сцени
  • Знайомство з Inspector
  • Game View
  • Scene View
  • Імпорт зовнішніх асетів
  • Менеджер Пакетів
2. Основи скриптування
  • Code Style and Code Convention з прикладами
  • Система управління версіями, Git
  • MonoBehaviour, порядок виконання функцій в MonoBehaviour
  • GameObject
  • Transform
  • Input
  • Математична бібліотека
  • Вектори
3. Робота з бібліотеками .NET. Основи 2D
  • Робота з жорстким диском
  • JSON серіалізація / десеріалізація
  • Дженерік контейнери – List та Dictionary
  • Співпрограми (Coroutines)
  • Розширення існуючих класів
  • Camera
  • SpriteRender
  • SpriteMask
4. Unity User Interface (UI)
  • История
  • Canvas Холст
  • Basic Layout
  • Visual Components
  • Interaction Components
  • Animation Integration
  • Auto Layout
  • Rich Text
  • EventSystem
5. Архітектура. Аудіо та система часток
  • Архітектура. Вступ
  • Audio Listener, AudioSource, AudioClip
  • Play and PlayOneShot
  • Audio mixer і звукові ефекти
  • Що таке частинки. Налаштування системи частинок – emission, lifetime, speed, color, etc
6. Анімація у 3D, Mecanim
  • Огляд системи анімації в Unity
  • Вікно Animation, AnimationClip, створення анімації в Юніті
  • Animator Controllers
  • Transition
  • Контроль анімації із скрипта
  • Animation event
  • Blend Tree
  • Процедурна анімація з DOTween
7. UI Advance
  • Anchoring Layout
  • ScrollView, Tab
  • UI Event System: tap, gesture, swipe
  • UI Event System: проста система drag and drop на прикладі карткової гри
8. Фізика та навігація
  • Огляд компонентів тривимірної фізики
  • Колайдери
  • Rigidbody
  • Joints
  • Physics material
  • Raycast
  • Physics Layer
  • NavMesh – принцип дії, способи застосування
  • Запікання навігаційної сітки, створення агента, настройка off-mesh зв’язків, створення перешкод
  • Налаштування вартості шляху
  • Взаємодія NavMesh і MechAnim
9. Все про графічну складову ігор. Частина 1
  • Unity Render Pipeline
  • Джерела світла, матеріали
  • Типи джерел світла, їх налаштування – яскравість, тіні
  • Запікання світла. Відображення – Cubemap, baked і realtime reflection probes
10. Все про графічну складову ігор. Частина 2
  • Стандартний шейдер – Albedo, Specular, NormalMap, etc.
  • Базова інформація про структуру та призначення шейдерів, Surface і HLSL шейдери
  • Створення базового шейдера з нуля на ShaderLab
  • Shader Graph. Приклад шейдера з шейдер графом

Викладач курсу Unity3D:

Команда ITEA зібрала кращих практиків:
керівників, Senior-фахівців і експертів з багаторічним досвідом

Олександр Храмцов

Unity3D Developer

7 років досвіду. Працює з інтеграцією плагінів, створенням архітектури проєкту та інтерфейсів користувача. Проробляє логіку гри. Має багатий досвід інтеграції плагінів: Facebook SDK, IAP, локальні та Push-сповіщення, Google Play Game Services. Займається оптимізацією додатків на Unity3d, на iOS та Аndroid.

Встигни забронювати своє місце в групі

Якщо після першого заняття ти відчуєш, що цей курс не для тебе (наприклад, не підходить за складністю), то ми повернемо гроші.

Тобі можуть підійти
ці курси онлайн:
Розклад курсів

Вибирай IT-курси суміжного напряму, щоб розширити свої компетенції і підвищити свою конкурентоспроможність.

Відповідаємо на питання, які часто задаються
Який рівень англійської мови потрібен для працевлаштування на позицію Junior?
Рівень знання англійської мови безпосередньо залежить від вакансії. Для багатьох Junior-фахівців англійська рівня Intermediate буде перевагою, проте для деяких вакансій досить рівня Elementary.
Чи потрібно мати попередню підготовку в рамках вашого навчання?
Мінімальні вимоги вказані на сторінці кожного курсу. Найчастіше базові курси не потребують спеціальної підготовки. Для курсів поглибленого рівня досить матеріалу попереднього (базового) курсу.
Чи є вікові обмеження на проходження курсу?
Курси націлені на аудиторію віком від 18 років.
Чи буде викладач допомагати мені з вирішенням практичних завдань: давати поради, дивитися скріншоти, пояснювати те, що я не зрозумів?
Так. Викладач завжди на зв'язку, щоб направити студента і при необхідності виправити його. Викладач бере за основу власний досвід і наводить приклади з власної практики. Викладач не рухається далі по програмі, поки студенти не засвоять матеріал на потрібному рівні.
Як відбувається процес працевлаштування в ITEA після проходження курсу і отримання сертифікату?
Студенти, які набрали максимальну кількість балів в ході навчання і пройшли програму професії, отримують спеціальну форму резюме, по якій ми співпрацюємо з нашими партнерами.

Ми також проводимо перевірку резюме, супровідних листів та даємо консультації, якщо виникають питання.
Якщо я роблю паузу в навчанні (наприклад, через хворобу), чи можу я відновитися? Чи не будуть втрачені час і гроші?
Якщо ти був змушений тимчасово припинити навчання - не потрібно знову повертатися до самого початку. Ти завжди можеш продовжити з того ж місця, де зупинився. Деталі відновлення розповість наш менеджер.
Чи не буде в курсі багато теорії? Я отримаю практичні знання?
Інформація без практичного закріплення довго не тримається в пам'яті. Тому після отримання нових знань, наші студенти відразу застосовують їх на практиці.

Викладач допомагає їм впоратися з завданнями і відповідає на питання, які можуть виникнути. Тому тебе чекає практика на заняттях, у домашніх завданнях, а також при роботі з власним проектом у кінці курсу.

В обработке...