Онлайн-навчання

Курс Контекстна реклама (Google Ads)

Навчання Google Ads онлайн з ІТЕА дозволить отримати фундаментальні для новачків знання ефективного управління рекламним бюджетом, прицільного таргетингу, глибокої аналітики та подальшої оптимізації рекламних кампаній.

КОЛИ

Старт

Йде набір на курс

СКІЛЬКИ

10 занять / 1 місяць

2 рази на тиждень
ВТ, ЧТ з 19:00 до 22:00

ЦІНА

7500 UAH

4500 UAH

Доступна оплата частинами

Можливість заморозити навчання

Доступна оплата частинами

Можливість заморозити навчання

Як студенти ITEA проходять навчання
Google Ads Editor з нуля

Програма курсу

8 live-занять

Базовий курс Google Ads Editor онлайн проходить дистанційно у вечірній час. На заняттях студенти та викладачі легко взаємодіють один з одним. Ти завжди зможеш отримати відповідь на запитання від викладача.

Перевірка знань: тести та домашні завдання

Виконання домашніх завдань - обов'язкова умова для того, щоб пройти онлайн курси Google Ads Editor. Домашні завдання націлені на закріплення пройденого матеріалу.

Індивідуальна робота з ментором

Виконання домашніх завдань - обов'язкова умова для того, щоб пройти онлайн курси Google Ads Editor. Домашні завдання націлені на закріплення пройденого матеріалу.

Курсовий проєкт для портфоліо

Жодних додаткових переїздів, заторів та запізнень — ти приєднуєшся до стріму офлайн-заняття з будь-якої зручної для тебе локації та з будь-якого пристрою. Навіть якщо ти пропустив одну з лекцій — завжди можна подивитися запис уроку в особистому кабінеті.

Перша работа в IT?
Разом з ITEA!

Про працевлаштування

Міні-курс з soft skills, пошуку та отримання замовлень на фріланс-біржі Upwork

Працевлаштування в компаніях-партнерах ITEA на їх запит

Обліковий запис та супровід від Jungo.dev - біржі з працевлаштування IT-фахівців-початківців

Доступ до рекомендаційної системи підвищення кваліфікації, яка допоможе адаптувати твої навички під IT-ринок

Про працевлаштування

Після закінчення курсу ти зможеш:

Онлайн курси Google Ads Editor з нуля

Дистанційний формат онлайн-навчання

Під час навчання Google Ads Editor з нуля онлайн  нового матеріалу уроки проводять в онлайн-режимі. Обираючи початковий курс Google Ads Editor онлайн, у тебе з’явиться чудова можливість для нетворкінгу як з викладачами, так і з іншими студентами. Забудь про виснажливі поїздки — просто запускай стрим у призначений час зі зручного місця, та будь-якого девайсу.

Інтерактивний курс з акцентом на практику

Кожен розробник чи менеджер в IT-сфері повинен володіти практичним досвідом. Команда ITEA допоможе тобі в цьому! Базове навчання Google Ads Editor містить цікавий теоретичний матеріал, який ефективно закріплюється практичними завданнями для розробки оптимальної системи управління проектами.

Міні-групи до 15 людей

Для комфортного вивчення особливостей роботи в напрямку Project Management ми збираємо студентів у невеликі групи. Такий підхід дуже зручний як для учнів, так і для викладачів. Кожен, хто обирає курс Google Ads Editor з нуля, отримує необхідну кількість уваги коуча та може пропрацьовувати складні моменти програми під його керівництвом.

Стажування

Кар’єрний центр ITEA допоможе тобі пройти стажування в крутих компаніях, які співпрацюють з нами через портал JunGo. Щоб полегшити пошук роботи, ми зареєструємо тебе на цьому ресурсі після завершення курсу. Ти можеш знайти місце, де отримаєш ще більше досвіду й де не будуть вимагати програмування.

Стати PPC-спеціалістом?
З ITEA!

Навчитися нової професії в digital-сфері можна легко і цікаво. Ми пропагуємо саме цей підхід в навчанні!*Дані згідно AIN. 

Записатися на курс

Junior

до 1 року досвіду
$390+

Middle

1-2 роки
$750+

Senior

2-4 роки
$1500+
Записатися на курс

Твій план навчання “від” і “до”

1. Вступ
  • Що таке контекстна реклама?
  • Як працює цей інструмент?
  • Огляд можливостей і переваг контекстної реклами
  • Види контекстної реклами
  • Вивчення рекламованого продукту
  • Складання портрета цільової аудиторії
  • Аналіз конкурентів та попиту
  • Робота із сайтом перед запуском рекламних кампаній
  • Створення облікового запису в Google Ads
2. Вивчення інтерфейсу. Підбір ключових слів
  • Вивчення інтерфейсу
  • Структура облікового запису
  • Панель навігації та налаштування облікового запису
  • Типи ключових слів, типи запитів
  • Ефективна робота з інструментом “Планувальник ключових слів”
  • Правила збору повноцінного семантичного ядра
  • Кластеризація ключових слів
  • Поняття мінус-слів та робота з модифікаторами відповідності
  • Стратегія просування
  • Прогноз рекламного бюджету
3. Створення та налаштування рекламних кампаній у пошуковій мережі
  • Тонкощі налаштувань на рівні рекламної кампанії в пошуковій мережі. Групи оголошень
  • Критерії поділу на групи
  • Стратегія призначення ставок
  • Правила створення ефективних оголошень
  • Робота з розширеннями
  • Динамічні пошукові оголошення
  • Секрети ціноутворення. Як знизити вартість кліку й розміщуватися вище?
4. Використання редактора Google Ads Editor
  • Робота з таблицею для вивантаження тисячі груп оголошень
  • Створення UTM для відстежування каналу й ресурсу
  • Вивантаження рекламних кампаній в Google Ads через Google Ads Editor
5. Google Analytics та Google Tag Manager
  • Основні метрики Google Analytics для маркетолога
  • Під’єднання до сайту Google Analytics та Google Tag Manager
  • Інтеграція даних Google Ads і Google Analytics: аудиторії, списки ремаркетингу тощо
  • Налаштування базових цілей у Google Analytics за допомогою Google Tag Manager
6. Створення рекламних кампаній у Медійній мережі Google. Торгові та розумні рекламні кампанії. Реклама відео, локальна, додатків
  • Особливості роботи в Медійній мережі. Можливості
  • Формати й типи оголошень
  • Правила створення ефективних оголошень
  • Smart Display
  • Discovery в медійній мережі
  • Merchant Center
  • Торгові рекламні кампанії. Розумні торгові рекламні кампанії
  • Реклама додатків
  • Youtube рекламні кампанії
  • Performance max
  • Види й типи орієнтування. Способи вибору аудиторій
  • Мінус-таргетинг, виключення місць розміщення
7. Ремаркетинг у Google Ads. Аналіз рекламних кампаній. Основні способи оптимізації рекламних кампаній
  • Як повторно звертатися до відвідувачів вашого сайту?. Базові поняття
  • Правильне налаштування ремаркетингу
  • Стратегії ремаркетингу. Індивідуальний підхід до ваших відвідувачів
  • Налаштування ремаркетингу в Медійній мережі Google
  • Налаштування ремаркетингу в пошуковій мережі Google
  • Динамічний ремаркетинг
  • Принципи аналітики рекламних кампаній
  • Важливі звіти для аналізу результатів рекламної кампанії
  • Налаштування стовпців у Google Ads, створення власних стовпців
  • Як читати цифри й на що дивитися при аналізі?
  • Оптимізація пошукових рекламних кампаній
  • Оптимізація кампаній у контекстно-медійній мережі
  • Автоматизація реклами
8. Відстеження ефективності. KPIs. Звітність. Висновки, що робити після завершення курсів
  • Складання KPIs бізнесу й реклами
  • Підрахунок прогнозованого трафіку на сайт, конверсій і продажів
  • Підрахунок прогнозованої рентабельності інвестицій у ніші
  • Планування витрачання коштів
  • Розподіл інструментів і коштів у процесі медіапланування
  • Чекліст перед запуском рекламних кампаній
  • Формування звітів, автоматизація звітів
  • Підготовка до сертифікації Google Ads
  • Як отримати роботу?
  • Яким має бути резюме, супровідний лист?
  • Як вибрати вакансію й компанію?
  • Поради спеціалістам і бізнесу

Після курсу Контекстна реклама у тебе буде:

Відгуки студентів

Ігор Кубицький

Відгук із сайту Dou.ua (2017 рік)

Проходив декілька курсів в ITEA Львів. Хороша організація курсів та підбір викладачів. Добре пояснюють матеріал. В ITEA привітний колектив та дружня атмосфера. Рекомендую їхні навчальні курси!

Максим Левін

Відгук із сайту Dou.ua (2020 рік)

Рекомендую академию! Высокий уровень подготовки выпускников, которые могут занять лидирующие позиции на рынке труда Украины. Нескольких ребят удалось трудоустроить в продуктовую компанию.

Yevhen Didkovsky

Відгук із сайту Dou.ua (2019 рік)

Закінчив декілька курсів ІТЕА протягом останньох 2-х років. Деякі курси були більш поверхневі, декілька закінчив послідовних по конкретнішому профілю. Матеріали оптимально структуровані і викладачі допомагають практично з будь якими запитаннями. Якщо питання більш комплексне, підкажуть де копати далі 🙂

Також була дуже корисною підтримка після закінчення курсів. Напрямків я закінчив декілька і по кожному регулярно отримував можливі вакансії. Деякі орієнтовані на більш початковий рівень, були також ті які можна розглянути вже з досвідом для наступного кроку в кар’єрі. Дякую команді ІТЕА за навчання і супровід 😉

Викладач курсу:

Команда ITEA зібрала кращих практиків:
керівників, Senior-фахівців і експертів з багаторічним досвідом

Анастасія Суровцева

Інтернет-маркетолог

Почала свою кар’єру маркетолога у 2014 році як PPC- та SEO-спеціаліст, є сертифікованим спеціалістом по Google Analytics та Google Ads. Отримала технічну освіту за напрямом «Комп’ютерні науки», володіє базовими знаннями HTML та CSS. Працювала як керівник SEO-відділу та надалі продовжує свою кар’єру як керівник маркетингового відділу компанії Bezdor4x4. Викладає курс «Контекстна реклама».

Має досвід роботи у тематиці весільних, бухгалтерських, консалтингових, юридичних послуг, програмування, продажу одягу, техніки, електронних сигарет, автозапчастин, детейлінгу автомобілів тощо. Легко справляється із аналізом статистичних даних, плануванням та структуризацією інформації.

Встигни забронювати своє місце в групі

Якщо після першого заняття ти відчуєш, що цей курс не для тебе (наприклад, не підходить за складністю), то ми повернемо гроші.

Тобі можуть підійти
ці курси онлайн:
Розклад курсів

Вибирай IT-курси суміжного напряму, щоб розширити свої компетенції і підвищити свою конкурентоспроможність.

ЗНИЖКА -40%

Курс SEO (Пошукова оптимізація та просування)

Ти навчишся розробляти комплексну стратегію по SEO просуванню і вивчиш необхідні для цього інструменти.
Старт
Йде набір на курс
Тривалість курсу
10 занять / 1 місяць
ЗНИЖКА -40%

Курс SMM (Social Media Marketing)

Курс на прикладі Facebook та Instagram навчить використовувати соціальні мережі для просування продукту
Старт
Йде набір на курс
Тривалість курсу
10 занять / 1 місяць
ЗНИЖКА -40%

Курс Email-маркетинг

Уроки доносять до початківців маркетологів основи створення якісних оголошень із дотриманням етикету e-mail-розсилок.
Старт
Йде набір на курс
Тривалість курсу
8 занять / 1 місяць
ЗНИЖКА -40%

Курс Creative & Copywriting

Ти опануєш техніки створення ідей та розберешся з тим, як перетворювати ідеї на креативний рекламний продукт, зокрема в тексти.
Старт
Йде набір на курс
Тривалість курсу
10 занять / 1 місяць
ЗНИЖКА -40%

Курс Digital-стратегія

Ти вивчиш принципи створення стратегії просування, опануєш прийоми брендобудування, а також навчишся аналізувати цільову аудиторію та вести маркетингову політику.
Старт
Йде набір на курс
Тривалість курсу
10 занять / 1 місяць
Відповідаємо на питання, які часто задаються
Який рівень англійської мови потрібен для працевлаштування на позицію Junior?
Рівень знання англійської мови безпосередньо залежить від вакансії. Для багатьох Junior-фахівців англійська рівня Intermediate буде перевагою, проте для деяких вакансій досить рівня Elementary.
Чи потрібно мати попередню підготовку в рамках вашого навчання?
Мінімальні вимоги вказані на сторінці кожного курсу. Найчастіше базові курси не потребують спеціальної підготовки. Для курсів поглибленого рівня досить матеріалу попереднього (базового) курсу.
Чи є вікові обмеження на проходження курсу?
Курси націлені на аудиторію віком від 18 років.
Чи буде викладач допомагати мені з вирішенням практичних завдань: давати поради, дивитися скріншоти, пояснювати те, що я не зрозумів?
Так. Викладач завжди на зв'язку, щоб направити студента і при необхідності виправити його. Викладач бере за основу власний досвід і наводить приклади з власної практики. Викладач не рухається далі по програмі, поки студенти не засвоять матеріал на потрібному рівні.
Як відбувається процес працевлаштування в ITEA після проходження курсу і отримання сертифікату?
Студенти, які набрали максимальну кількість балів в ході навчання і пройшли програму професії, отримують спеціальну форму резюме, по якій ми співпрацюємо з нашими партнерами.

Ми також проводимо перевірку резюме, супровідних листів та даємо консультації, якщо виникають питання.
Якщо я роблю паузу в навчанні (наприклад, через хворобу), чи можу я відновитися? Чи не будуть втрачені час і гроші?
Якщо ти був змушений тимчасово припинити навчання - не потрібно знову повертатися до самого початку. Ти завжди можеш продовжити з того ж місця, де зупинився. Деталі відновлення розповість наш менеджер.
Чи не буде в курсі багато теорії? Я отримаю практичні знання?
Інформація без практичного закріплення довго не тримається в пам'яті. Тому після отримання нових знань, наші студенти відразу застосовують їх на практиці.

Викладач допомагає їм впоратися з завданнями і відповідає на питання, які можуть виникнути. Тому тебе чекає практика на заняттях, у домашніх завданнях, а також при роботі з власним проектом у кінці курсу.

В обработке...